Over the rainbow

在彩虹之上

Over the stars

在星空之上

Into the rainbow

進入彩虹之內



I’m gonna tell you now

我現在將要告訴你

I wanna show you how

我想要告訴你如何表現

You can imagine what I like

你能想像我喜歡什麼

You’re making me hot with your desire

妳的慾望能激起我的熱情

Sharing the passion you got inside

分享妳心中的熱情

Until the storm has gone

直到暴風雨離去

Sticking around me, open your eyes

緊跟著我,打開妳的眼睛

I’ll show you baby

我將會告訴妳ˍ寶貝 

Over the rainbow

在彩虹之上

Feeling all right

感覺這整個夜晚

I was looking for love anytime for Catching you baby

任何時刻我將不停的追尋妳的愛  寶貝

Follow the rainbow

跟隨著彩虹

Over the stars

在星空之上

I can find all your love and desire

我能找到妳所有的愛與渴望

Into the rainbow

進入彩虹之內

Rockin’ me just tonight

今晚跟著我搖擺

Look at the moonlight now

現在看著這月光

Love is a weapon, don’t be shy

愛就是妳的武器,不要害羞

Gotta believe- give me your fire!

只要相信ˍ給我妳的熱情

arrow
arrow
    全站熱搜

    玉木小楚 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()